Witamy w aplikacji mobilnej GCK

Aplikacja „Gdańskie Centrum Kontaktu” to narzędzie do sprawnej komunikacji pomiędzy mieszkańcami a Urzędem Miejskim w Gdańsku i jednostkami miejskimi. Za pośrednictwem aplikacji można zgłaszać problemy wymagające interwencji służb, takie jak: awarie, wyrwy w drogach, sugestie zmian organizacji ruchu oraz sprawdzać etap realizacji i sposób rozwiązania sprawy. System nie służy do zgłaszania spraw związanych z bezpośrednim zagrożeniem życia lub zdrowia, które należy kierować na numer alarmowy 112.

 

Pozdrawiamy

Zespół Gdańskiego Centrum Kontaktu

 

 

Data ogłoszenia:
27.09.2021 00:00
Kategoria:
Komunikat powitalny
Znak Unii Europejskiej z Europejskim Funduszem Rozwoju Regionalnego oraz Programu Polska Cyfrowa

Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19
Gdańskie Centrum Kontaktu realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich Cyfrowa Gmina.
Celem projektu jest zapewnienie prostej, dwustronnej komunikacji pomiędzy mieszkańcami a władzami lokalnymi i odpowiednimi służbami miejskimi.
Dofinansowanie projektu z UE: 100 000 PLN